Monday 11 April 2016

Misi Memburu Novel Sara Aisha [3] - Encik Sayang Dan Miss Sweetheart

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

[1] Pembuka Hati
[2] Chan Rak Ter...Aku Cinta Kamu
[3] Encik Sayang Dan Miss Sweetheart


Okay, inilah dia novel ketiga karya Sara Aisha yang saya beli. Novel yang berjudul Encik Sayang dan Miss Sweetheart yang merupakan hasil karya ketiga beliau selepas novel Jodoh Itu Milik Kita dan Chan Rak Ter...Aku Cinta Kamu. Novel ni pun saya beli kat Kedai Buku Landmark Kulim. Masa saya beli tu ada beberapa buah sahaja.


Novel ni nampak gayanya memang novel cinta. Entah bila saya nak bersayang-sayang dengan En Sayang dan Miss Sweetheart ni. Tak pe, beli dulu... nanti baru baca. Kalau kalut-kalut baca tak best, dia kena cari masa yang betul-betul free. Sebab saya kalau baca novel kena fokus. Tak suka orang kacau. Yang penting baca sambil baring. Hahah~

Okay, kita jumpa lagi dalam Misi Memburu Novel Sara Aisha [4].

Happy Reading :) 

Adios!

No comments:

Post a Comment