Saturday 31 October 2015

Misi Memburu Novel Sara Aisha [1] Pembuka Hati

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

[1] Pembuka Hati


Ini novel pertama Sara Aisha yang menjadi koleksi rak putih mini library saya yang dipanggil D' Rauna Gallery. Saya beli novel ni masa PBAKL 2015 yang lalu. Novel ni merupakan sambungan daripada novel Jodoh Itu Milik Kita. Oleh sebab saya belum beli novel Jodoh Itu Milik Kita jadi saya hold dulu untuk baca novel ni. Kena baca ikut sekuel baru boleh feeling terlebih :)

Saya tahu novel Jodoh Itu Milik Kita dah diadaptasikan ke drama, tapi masalahnya saya tak tengok drama tu. Sebab rumah saya tak ada Astro. Jadi nak tak nak kena beli juga la. Nama pun Misi Memburu Novel Sara Aisha kan... jadi tak boleh culas... kena buru semua kan... Hehe..

Ini kenangan saya semasa beli novel Pembuka Hati. Pertama kali bertentang mata dengan Sara Aisha yang kecil molek dan ada iras-iras kawan saya.



Nak sinopsis novel ni? Nanti lepas habis baca saya akan review dan bagi sinopsis hokeeh. Okaylah, sekian dulu... kita jumpa lagi dalam Misi Memburu Novel Sara Aisha [2].

Adios!

No comments:

Post a Comment