Friday 30 October 2015

Jualan Gudang Akhir Tahun Karangkraf 2015

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Facebook

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.



Yeay! Yeay! Jualan Gudang Karangkraf kembali lagi. Bermula hari ini, 30 Oktober 2015 hingga 8 November 2015 bertempat di perkarangan Kumpulan Media Karangkraf Seksyan 15 Shah Alam. Jom semua kita pakat-pakat serbu. Ada bermacam-macam diskaun yang menarik menanti anda semua. Memang berbaloi-baloi... Memang rugi tau siapa yang tak pergi.... 

Saya? Memang sedih sekali sebab saya tak dapat pergi kali ini. Masa tak begitu mengizinkan. Sebab tu saya nak war-warkan kat sini... sebab saya nak awak-awak semua pergi... cewahh!! Eh, betul la... awak-awak semua pergi tau... Bukan sahaja dapat beli buku, majalah dan novel dengan harga yang amat murah bahkan juga dapat bertemu dan beramah mesra dengan penulis-penulis kesayangan. Best kan.


Okay, kat sini saya nak berkongsi info tentang diskaun-diskaun yang menarik yang menanti anda pada Jualan Gudang Akhir Tahun kali ini. Jangan lupa sediakan senarai buku yang hendak dibeli berpandukan info-info ini. Nanti sampai sana boleh terus terjah sahaja. :)














Ini cuma sebahagian sahaja pakej diskaun yang sempat saya cari untuk anda semua. Untuk info lanjut bolehlah layari facebook Alaf21Buku PrimaKumpulan Media Karangkraf dan juga facebook penulis-penulis Grup Buku Karangkraf sebab kat sana ada banyak info yang diwar-warkan.

Enjoy yea dan selamat berbelanja.


Adios!

2 comments: