Monday 14 April 2014

Segmen Kuali & Senduk Kayu As

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Tiba-tiba sahaja saya tukar nama untuk Segmen Kuali & Senduk Kayu As: Resepi ringkas tapi lazat untuk hot mommy bekerjaya kepada nama baru yang lebih pendek dan senang diingat. Nama baru untuk segmen ini ialah Kuali & Senduk Kayu As: Syoknya Memasak. Mungkin caption `syoknya memasak' dah common sangat tapi saya tak kisah. Yang penting saya suka dan selesa. Wah, aiman tak kisah yer! :)

Kenapa saya tukar nama segmen ini? Mnm...nama sebelum ni panjang sangatlah. kurang sesuai gitu. Nama yang pendek lebih komersil. Ahaks. Dan mungkin ada juga yang nak tahu, mana resepinya. Ha, ni nak bagitahulah ni. Memang setiap kali saya memasak, saya akan ambil gambar untuk berkongsi dengan anda semua. Tapi mungkin belum rezeki lagi, semua gambar tu dah hilang dari telefon saya. Sebab itulah segmen ni belum bermula.

InsyaAllah, lepas ni kita kongsi yer. Sebab sekarang ni semangat tu dah datang balik.

Okeylah, ini link untuk post sebelum ni yang dah dikemaskini.
http://iammasitahsamsudin.blogspot.com/2014/02/kuali-senduk-kayu-as-resepi-ringkas.html

Jumpa nanti.

Learning Is Fun T__T

No comments:

Post a Comment